Duyurular

Celal Bayar Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Duyuruları

2016-2017 Öğretim Yılı Yatay Geçiş Kontenjanları
02.08.2016

Başvuru ve Değerlendirme Takvimi

Başvuru Değerlendirme Kesin Kayıt Yedek Kayıt
Başlama Bitiş Başlama Bitiş Sonuç Başlama Bitiş Başlama Bitiş
04.07.2016 19.08.2016 22.08.2016 25.08.2016 26.08.2016 29.08.2016 31.08.2016 01.09.2016 02.09.2016

 

Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları

S.N FAKÜLTE/MYO BÖLÜM 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf
Yurt İçi Yurt Dışı Yurt İçi Yurt Dışı Yurt İçi Yurt Dışı
1 Ahmetli Meslek Yüksekokulu İnsan Kaynakları Yönetimi (Uzaktan Öğretim) 3 1 - - - -
2 Salihli Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi (Uzaktan Öğretim) 3 1 - - - -
3 Soma Meslek Yüksekokulu İş Sağlığı Ve Güvenliği (Uzaktan Öğretim) 3 1 - - - -
4 Turgutlu Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı(Uzaktan Öğretim) 3 1 - - - -
5 İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü  (Uzaktan Öğretim) - - - - - -
6 İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü (Uzaktan Öğretim) 3 1 3 1 - -

 

Kurum İçi Yatay Geçiş Kontenjanları

S.N FAKÜLTE/MYO BÖLÜM 1.Sınıf (Bahar Yarıyılı) 2.Sınıf (Güz Yarıyılı)
Birim İçi Birim Dışı Birim İçi Birim Dışı
1 Ahmetli Meslek Yüksekokulu İnsan Kaynakları Yönetimi (Uzaktan Öğretim) 3 3 3 3
2 Salihli Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi (Uzaktan Öğretim) 3 3 3 3
3 Soma Meslek Yüksekokulu İş Sağlığı Ve Güvenliği (Uzaktan Öğretim) 3 3 3 3
4 Turgutlu Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı(Uzaktan Öğretim) 4 4 4 4
5 İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü  (Uzaktan Öğretim) 1 1 1 1
6 İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü (Uzaktan Öğretim) 1 1 1 1

 

Yatay geçiş usul ve esaslar ile ilgili bilgi için tıklayınız.

 

B. Müracaat İçin Gerekli Belgeler

1. Dilekçe (dilekçede başvurulan bölüm ve program belirtilecek)

2. Not belgesi (Transkript) öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı, izlediği tüm dersleri ve bu derslerden aldığı notları gösteren belge veya onaylı sureti

3. Öğrenci belgesi, disiplin cezası alıp almadığına dair belge.

4. ÖSYS yerleştirme sonuç belgesinin internet çıktısı.

5. Öğrencinin ders içerikleri belgesi.

6.Yukarıda sayılan bütün belgeler tamamlanmak kaydıyla, postayla yapılan müracaatlar da işleme alınacaktır.

Müracaatlar son başvuru tarihlerinin mesai bitimine kadar tüm belgeler tamamlanmış olarak Fakülte Dekanlıklarına/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerine yapılacaktır.


Paylaş Tweet

Geri